Home - VvE Beheer - Technisch VvE Beheer

Technisch VvE beheer

Een storing aan het licht, een verstopping of raad en daad omtrent het schilderwerk of de liftkosten. Wanneer het gaat om het beheer van een VvE is het technische beheer vrijwel altijd het eerste waar mensen aan denken. Het is voor iedere eigenaar immers van groot belang dat het gebouw in goede staat is en blijft. Daarnaast wil je 24/7 terecht kunnen met dergelijke zaken en niet altijd de buurman of buurvrouw hiervoor hoeven storen.

Technisch VvE beheer vereist expertise, dat alleen kan worden opgebouwd door jarenlange ervaring in de branche. Daarom is het uitbesteden hiervan een verstandige keuze wanneer u deze expertise mist. Door jarenlange ervaring hebben de medewerkers van Delair veel parate kennis, ervaring en een bijzonder ruim netwerk opgebouwd. Hierdoor kunnen we het technische onderhoud van uw gebouw aanbieden tegen zeer scherpe prijzen en u bij calamiteiten direct ondersteunen. Op deze manier zorgen wij dat uw gebouw haar waarde behoudt en dat u kunt doen, wat u het liefst doet; gewoon lekker wonen.

De belangrijkste onderdelen van een technisch vve beheer zijn:

 

24/7 storingsdienst Delair Vastgoedbeheer

  • Bereikbaar voor spoedeisende zaken – uitsluitend lekkage of inbraak – biedt Delair
    een 24/7 storingsdienst. Buiten kantoortijden krijgt u – via hetzelfde telefoonnummer
    als overdag – een medewerker van de storingsdienst aan de lijn. De storingsdienst
    kan alle inbraakschades, loodgieters- en dakwerkzaamheden afhandelen;
  • Andere zaken dan lekkage of inbraak kunnen per mail of – tijdens openingstijden – telefonisch worden gemeld.

 

Dagelijks technisch beheer

  • Opnemen en beoordelen van (kleine) reparatieverzoeken;
  • Uitbesteden van (herstel)werkzaamheden aan bouwcommissie of aannemers op
    basis van afgesproken mandaat bedrag;
  • Informeren en overleg met bestuur en betrokken eigenaren;
  • Controleren van uitvoering en afhandeling van reparatieverzoeken;
  • Financieel afhandelen van reparatieverzoeken;
  • Snelle afhandelen van storingen, schades en lekkages.

 

Gepland onderhoud

  • Opstellen bestek en/of plan van eisen ten behoeve van uit te voeren onderhoud;
  • Aanvragen van offertes ten behoeve van gepland onderhoud;
  • Offerte selectie en advies, indien gewenst in overleg met het bestuur;
  • Initiëren van planmatige onderhoud wanneer de toestand van het gebouw, bijvoorbeeld gezien het aantal klachten, hier aanleiding toe geeft.

 

Beheer en overzicht

  • Beheer onderhoudscontracten van de vereniging en periodieke herziening hiervan;
  • Indien gewenst (half)jaarlijks overleg met voorzitter en/of technische commissie over
    storing- of klachtenonderhoud;
  • Informeren van de eigenaren, leden en /of derden omtrent noodzakelijk geachte
    onderhoudswerkzaamheden in overleg met voorzitter en/of technische commissie;
  • Afstemmen van begroting en bijdrage op de (lange termijn) bouwkundige kosten van de VvE en doen van voorstellen hierover aan de vergadering;
  • Controleren van ingediende facturen op basis van het bovenstaande.

Contact

Delair Vastgoedbeheer B.V.

Correspondentieadres
Postbus 75389
1070 AJ Amsterdam

Bezoekadres Amsterdam
Assumburg 2-C
1081 GC Amsterdam

Bezoekadres Almere
Willem Dreesweg 6a
1314 VB Almere

Bezoekadres Purmerend
Koemarkt 53
1441 DB Purmerend

Contact
T: 088-2335247
E: Info@delairvastgoedbeheer.nl

VvE Beheer